Introduction Thread

Anything goes here. Keep it tasteful.
Post Reply
Capaco
Member
Posts: 316
Joined: Tue 22 Jan , 2013 3:02 pm
Contact:

Re: Introduction Thread

Post by Capaco » Sat 22 Mar , 2014 6:11 pm

aberiu pro :-)

Donnie
Forever Alonnie
Posts: 587
Joined: Sun 01 Jul , 2012 11:48 am
Location: Spain
Contact:

Re: Introduction Thread

Post by Donnie » Sat 22 Mar , 2014 6:50 pm

lol most admins use july skin

User avatar
Azarael
UT2004 Administrator
Posts: 5359
Joined: Thu 11 Feb , 2010 10:52 pm

Re: Introduction Thread

Post by Azarael » Wed 26 Mar , 2014 6:38 pm

I was even more surprised to come onto the server one day and see you playing. The use of July in particular by better players on the server has led to the character becoming a priority target.

Welcome, and can't wait to see more work from you. We're happy to push your work to clients.

Late reply because I don't often read Off-Topic.

iXtl
Member
Posts: 86
Joined: Wed 28 Nov , 2012 11:32 am
Contact:

Re: Introduction Thread

Post by iXtl » Thu 27 Mar , 2014 11:22 am

Keep on, Aberiu, with your work, you are a talented guy.

Capaco
Member
Posts: 316
Joined: Tue 22 Jan , 2013 3:02 pm
Contact:

Re: Introduction Thread

Post by Capaco » Thu 27 Mar , 2014 11:43 am

yea perhaps u can work together with aza when u are good in other things too, dunno, im sure aza is glad to get help (=

User avatar
Azarael
UT2004 Administrator
Posts: 5359
Joined: Thu 11 Feb , 2010 10:52 pm

Re: Introduction Thread

Post by Azarael » Thu 27 Mar , 2014 3:40 pm

Aberiu is leaps and bounds better than me. There is no comparison.

User avatar
DemKil
Member
Posts: 1
Joined: Tue 13 May , 2014 12:34 pm
Contact:

Re: Introduction Thread

Post by DemKil » Tue 13 May , 2014 1:17 pm

Hello there guys.. and girls!

Just joined today, have no clue why.. lol but was curious how big the LDG community really is. The forum looks nice, the info is good and I will follow the news here from now on. Good work people!

Me is 34 years old now, I live in Utrecht/the Netherlands and I'm a graphic designer/forum junky/freethinker/happy guy ;) Started as Demonkiller on the Invasion (instagib) side, later on some CTF instagib.. but ended up on the LDG racing Assault server as DemKil. And it is, IMHO, the perfect mix of weapons, vehicles, maps and playercount.. still playing it, enjoying it and even when some people call me crazy (because I play a game that is now 10 years old..) I dare them to play it, because you can't beat the Unreal experience. It is also the only game I play to be honest haha!

I will bookmark this forum.. keep going strong all :D and will see you soon again on the LDG racing assault server!

Groeten/greetings DemKil
I think I am, therefore I am.. I think. - George Carlin -

User avatar
iRobot
Junk Administrator
Posts: 3909
Joined: Fri 06 Jan , 2012 10:37 am
Contact:

Re: Introduction Thread

Post by iRobot » Tue 13 May , 2014 1:42 pm

yo

onrust
Member
Posts: 222
Joined: Tue 23 Mar , 2010 8:55 pm
Contact:

Re: Introduction Thread

Post by onrust » Tue 13 Jan , 2015 3:15 pm

Sup im Onrust, Belgian, found ut again after too much time on my hands.

Pretty long time player of ut and just wanna say to the admins around here that they do a good job on the server. Was glad to see it still existed and active. Glad to see raice is still hated around these parts.

Btw Aza do you still play cause I haven't seen you on the server?
Btw Aza you were in erotic? hahahahahahahahahahaha can't believe that, did toon know you were aza then? hahahaha oh boy that alone was worth it to visit these forums

User avatar
iRobot
Junk Administrator
Posts: 3909
Joined: Fri 06 Jan , 2012 10:37 am
Contact:

Re: Introduction Thread

Post by iRobot » Tue 13 Jan , 2015 3:58 pm

Azarael's glory days

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests